{ لیست کتاب }

تلاش وینش معطوف به دسترسی عموم مخاطبان به محصولات عرصه نشر است. در این مسیر هم حامی کتابفروشی‌های محلی است (خرید مسئولانه)، هم پاسخگوی خریدارانی که تقاضای دریافت سریع کتاب را دارند (خرید سریع) و هم قصد حمایت از محیط زیست را دارد (خرید کتاب الکترونیکی). می‌کوشیم تا امکان دسترسی مخاطبان با سلیقه‌های مختلف به کتاب‌های موردنظرشان را فراهم کنیم (خرید کتاب).

نام کتاب:نام نویسنده:
نام مترجم:شابک:
ناشر:سال چاپ:
نوبت چاپ:


قلاب؛ چگونه محصولی بسازیم که مخاطب را شبانه‌روز درگیر کند؟

قلاب؛ چگونه محصولی بسازیم که مخاطب را شبانه‌روز درگیر کند؟

نویسنده: نیر ایال با همکاری رایان هوور

مترجم:سعید قدوسی‌نژاد

ناشر: آریانا قلم

نوبت چاپ: ۲

سال چاپ: ۱۳۹۷

تعداد صفحات: ۲۱۶

شابک: ۹۷۸۶۰۰۷۶۷۷۲۶۱

اولین نفری باشید که به این کتاب امتیاز می‌دهید

تهیه این کتاب